Sezonun Modası: Çizgiler


Yaz yaklaştıkça sokak modasının şekli de az buçuk belli olmaya başlıyor. Sosyal medyada paylaşılan fotoğraflardan alışveriş videolarına sezon vitrinlerinden moda dergilerine kadar ne tarafa baksam anlıyorum ki, bu sezon çizgiler çok moda! Enine veya dikine, hiç fark etmez! Tişörtlerin hepsini çizgiler rehin almış, adeta. Henüz öyle bir çizgili tişört giy – çık havasında değiliz, kabul! Fakat neden kombinlerde hemen bu trend parçayı kullanmaya başlamayalım ki…
Günlük kombinlerimde giymek için birkaç adet çizgili tişörtü gardolabımın en güzide köşesine yerleştirdim bile… Basic tişörtlerden sonra giymesi en rahat tişörtlerden biri bunlar bence. Sezonda da herkesin üzerinde rahatlıkla görebilirsiniz. Zaten birçok ünlü mode bloggerinin profilinde çizgiler kendini göstermeye başladı bile… Çizgiler çok ama kullanmasını da bilmek lazım. Gardolabınızda hiç çizgili tişört yoksa ve yeni alacaksanız şimdi anlatacaklarımı iyi okuyun.
Çizgiler, herkesin kullanmayı sevmediği detaylar. Çünkü sizi olduğunuzdan kısa veya olduğunuzda şişman gösterebilir. Eğer kilo ve boy sorununuz yoksa enine çizgileri rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fakat daha uzun görünmek, daha zayıf görünmek için boyuna çizgileri tercih etmek şart! Üstelik eğer kilo probleminiz varsa kalın çizgilerden de uzak durmalı, ince formlu çizgilere sahip çizgileri tercih etmelisiniz. Sade parçalar ile bir araya getirerek üzerine benim kombinimde gördüğünüz gibi bir kot gömlek veya ceket tercih ederek bel bölgenizdeki fazlalıklarınızı da kolaylıkla kamufle edebilirsiniz.



Ben günlük bir kombin yaptığım için aksesuar kullanmayı tercih etmedim ama sizler aksesuar kullanmak isterseniz çizgili tişörtler ile kolyeler çok şık duruyor. Kalın ve gösterişli kolyelerdense ince, zarif parçaları tercih edebilirsiniz. Her spor kombinin olmazsa olmazında olduğu gibi bunda da saat en iyi aksesuar tercihlerinden biri olacaktır. Ben kombinimi düz tabanlı bu boğazlı siyah ayakkabılar ile tamamladım, sizler havalı bir spor ayakkabı da tercih edebilirsiniz. Dolgu ve ince topuklar bence çizgili tişörtler ile kullanmak için çok ideal değil. Tabi bir araya getirdiğiniz pantolon, etek, ceket, gömlek parçalarına göre küçük topuklu ayakkabılar ile de rahatlıkla kullanabileceğiniz parçalar…

Yorumlar